Փորձի՜ր

Փորձիր նայել քեզ իմ աչքերով. կերկրպագես ինքդ քեզ:


Փորձիր կարոտս սեղմել բառերով. բառարանները կպատռվեն:


Փորձիր անուն տալ սրտիս. այն կբղավի, որ անձնագրով արդեն իսկ քեզնոտ է:


Փորձիր դառնալ օր ու գիշեր. կզգաս, թե որքան շատ ես դու նրանցում:


Փորձիր գրկել ինքդ քեզ. այժմ իմ փոխարեն միայն դու կարող ես դա անել:


Փորձիր ատել հեռավորությունը. կիլոմետրերն իմ անունը կհառաչեն:


Փորձիր սպանել ժամանակը. այն քեզ իմ` հաղթվածիս անունը կոռնա:


Փորձիր կանգնեցնել հուսահատ արցունքներս. նրանք քեզ են կրում:


Փորձիր գրկել հեռու մարմինս. այն քո բացական է անիծում:


Փորձիր լրացնել չասված ու չլսված բառերը. նրանք վաղուց հանձնվել են գիշերային մենակությանը:


Փորձիր մոռանալ հարվածոտ ու ցավոտ խոսքերը. ես վաղուց այրել եմ դրանք:


Փորձիր սիրել քեզ այնպես, ինչպես ես. շունչդ կկտրվի:


Փորձիր սիրել ինձ այնպես, որ սիրտս ճաք չտա, ձայնս սահ չտա, շունչս կանգ չտա:


Փորձիր փորձել փրկել օրգանիզմս ինձնից մեծ, ինձնից ուժեղ, ինձ ուժ տվող ու ինձ սպանող այս հիվանդ սիրուց:

Tags:

Share:

3 մեկնաբանություն