Մի՞թե ես խելագար եմ


Ինչու՞, երբ քեզ հետ կարող է այդքան լավ լիներ, ես փորձում եմ ծռել ու ճկել այն, ինչ կա իմ ձեռքերում ու պետք է որ ինձ ջերմություն տա: Սարսափելի է, երբ չես հասկանում, թե ինչ է կատարվում քեզ հետ: Մի՞թե հնարավոր է ընդմիշտ մոլորված լինել: Ինչու՞, երբ գալիս է իմ երջանկության ժամանակը, ես հետ եմ կանգնում ու շշնջում. «Ներիր, չեմ ուզում»: Մի՞թե ես խելագար եմ: Խելագարներն այսքան չեն մտածում, իսկ իմ միտքը կարծես մի հավերժական գործարան է, որ լարվում է սրտիցս արյուն քամելով: Հարցերն անվերջ են, պատասխանները բացակայում են: Ատում եմ հարցերն ու ընտրությունները: Կատաղի մարտ է տեղի ունենում այստեղ` ներսում: Ես եմ միայն անմասն մնում: Առանց ինձ այնտեղ` ներսում, հարցեր են լուծվում, իսկ ես տեսնում եմ, թե ինչ որոշումներ են կայացվում ու գլխահակ գնում ու անում հակառակը: Մի՞թե բոլորն են իմ պես խելագար: Միշտ ցանկացել եմ նման լինել մյուսներին, բայց չի ստացվում, դա հակառակ է իմ ներքին կանոններին, որոնք այդքան անգամ եմ փորձել փշրել:  Ինքս ինձ հաղթել անկարող եմ: 

Tags:

Share:

5 մեկնաբանություն

  1. Շնորհակալ եմ... սրտիցս էին այս խոսքերը...

    ReplyDelete
  2. Ձեր գրառումը տեղ գտավ www.BlogNews.am կայքում: Շնորհակալություն:

    ReplyDelete
  3. shat srti khorkum aprvats ev sgatsvats xosker en.Snorhakalutyun

    ReplyDelete
  4. Mari jan du hatuk mtki ev hogekan ashkarum mi hzor karogutyun ev uj unes vor amen mard chuni ayd,da khelagar linel che ,amen mart chi karog haskanal shat zgatsmunkayin e kuzi kez aveli moikits janachei chgitem inch kapi mijotsov.shat hetakrkir grarunmer unes vor kuzei hartser tal kez.snorhakalutyun.

    ReplyDelete
  5. Շնորհակալ եմ, կարող եք գրել էլ.փոստիս hovmari@hotmail.com

    ReplyDelete